July 28, 2015

xde harapan...

haii..hari ni dah 29.7.2015...
surat rayuan saya mohon tukar ke jabatan yg sy harapkan dah xde harapan nmpaknya..
langsung tak de apa2 balasan..
xde rezeki la agaknya..
skrg sy bertugas di jab veterinar sptmana yg sudah ditakdirkan Allah swt..
sy berserah segalanya kepada Nya..
memang...
memang tidak dinafikan..
sy mmg bosan berada di jabatan ni...
sy takde kawan rapat mcm sy ada yati kat pkpn..
sy xdpt nk berborak mcm biasa..
kegembiraan bekerja sy sudah hilang..
semuanya jadi sunyi sepi tak hepi tak ceria tak best..
apa nk buat
nasib sy
sy terima
tp sy bosan
tp sy sabar je la
k bhai

No comments:

July 28, 2015

xde harapan...

haii..hari ni dah 29.7.2015...
surat rayuan saya mohon tukar ke jabatan yg sy harapkan dah xde harapan nmpaknya..
langsung tak de apa2 balasan..
xde rezeki la agaknya..
skrg sy bertugas di jab veterinar sptmana yg sudah ditakdirkan Allah swt..
sy berserah segalanya kepada Nya..
memang...
memang tidak dinafikan..
sy mmg bosan berada di jabatan ni...
sy takde kawan rapat mcm sy ada yati kat pkpn..
sy xdpt nk berborak mcm biasa..
kegembiraan bekerja sy sudah hilang..
semuanya jadi sunyi sepi tak hepi tak ceria tak best..
apa nk buat
nasib sy
sy terima
tp sy bosan
tp sy sabar je la
k bhai

No comments: